Bestaan er cd's met daarop de radiotunes die de zenders gebruikten ?

Het gaat hem zowel BRT Tros Veronica Noordzee London Maeva Atlantis ..........

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De tunes die meestal gebruikt worden zijn delen van bekende songs of andere muziekstukken, zover het bij mij bekend is zijn daar nog nooit geen verzamel cd's, lp's of cassettebandjes vanuit gegeven, dit heeft te maken met de auteursrechten.