"what matters most is how you see yourself" Waar koop ik deze poster?

Je ziet een afbeelding van een kitten, deze kijkt in de spiegel en wat hij ziet is... een leeuw!!!!!!

Boven deze afbeelding staat de de tekst; WHAT MATTERS MOST IS HOW YOU SEE YOURSELF.

Ik ben al langere tijd opzoek naar deze afbeelding in posterformaat maar kan hem niet in de vinden in de (web) winkel. Wie weet waar ik deze poster kan kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, deze is hier te koop als spiegel, maar als je doorklinkt naar de poster-site, dan kan ik hem daar niet vinden. http://www.inspics.com/gallery/Mirror-What-Matters-Is-How-You-See-Yourself.html

Antwoorden (2)

denk wel dat je hem hier kan kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij de foto in een hoge resolutie hebt, kun je ook zelf een poster ervan laten maken bij bijvoorbeeld een copyshop, of albelli.