hoe zet je boxen van bose harder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien met een baksteen er onder? :)

Antwoorden (3)

Door de volume knop van de versterker waar je ze op hebt aangesloten, naar rechts te draaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijk moet je op een Vol+ knopje duwen, of een schuifje naar rechts of naar boven verplaatsen.
Allemaal op je versterker, of de afstandbediening daarvan.

Als er op je Bose boxen geen volumeregelaar zit (het lijkt er voor zover dat aan de foto af te lezen is dat het passieve speakers zijn) kun je aan de boxen zelf niks doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door het volume hoger te zetten van het apparaat waar je de boxen op hebt aangesloten. Als je ze achterin je pc hebt zitten kun je dat met behulp van de volumeregelaar op je scherm "harder" zetten.