hoe maak je een geweer voor een musical?

ik ben een musical aan het maken waar geweren in gebruikt worden maar mijn vraag is hoe maak je wapens die er realistische effecten maken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Als je die zelf moet maken ben je verl tijd en geld kwijt en zijn bijna niet te maken zoals jij wenst. In de speelgoedwinkel hebben ze zulke wel tegen relatief lagen prijzen. Kijk daar eens of er iets bij zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Speelgoed geweer is nauwelijks realistisch, geeft ook weinig knalgeluid. Afrader voor toneelvoorstellingen tenzij humoristisch bedoeld.
Koop een alarmpistool en bouw daar een houten kolf en een stuk buis aan.

Toegevoegd na 15 uur:
In de voorstelling "Cabaret voor beginners" van Brigitte Kaandorp wordt een dergelijke constructie gebruikt, met groot succes.
Een variant kan zonder alarmpistool, dan moet een persoon buiten beeld op het juiste moment twee plankjes met een scharnier ertussen dichtklappen voor het knalgeluid. (oude toneeltruc)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou ook eens kunnen gaan kijken naar de website van Fun & Feest zij hebben namenlijk allerlij soorten feestartikelen, waaronder ook speelgoedgeweren.