Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het voordeel van een walibi pas?

Walibi is de nieuwe abonnement passen aan het verkopen voor 2018. Ik hoor het overal in mijn vriendenkring voor bij komen. Nu wil ik ook wel een walibi friends pas met vrienden kopen.

Ik vroeg me alleen af wat nou de voordelen zijn van zo’n pas. Krijg je bijvoorbeeld korting op je kaartje? Ik kan dit op de website niet duidelijk vinden. Daar vertellen ze alleen dat je toegang hebt tot het park maar het lijkt mij wel raar dat het gratis is, en je hebt toch altijd toegang als je gewoon een kaartje koopt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Met zo'n pas heb je een heel seizoen - van half april tot eind oktober - het entreebewijs om het pretpark binnen te komen en heb je toegang tot alle evenementen in Walibi Holland, inclusief de zomeravonden tot 23:00 uur en Halloween Fright Nights. Ook krijg je korting in andere parken van Compagnie des Alpes - waar Walibi Holland onderdeel van is en kun je bijvoorbeeld voordeliger Parc Asterix of Bellewaerde bezoeken.
(Lees meer...)
Amadea
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding