Waarom zijn alle jaaroverzichten altijd tegelijk op de televisie ?

deze vraag stel ik omdat het eigenlijk elk jaar zo is dat viel mij op.........

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Omdat je een jaaroverzicht pas aan het einde van het jaar kunt laten zien..Daarom zijn ze allemaal tegelijk op de TV..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het lastig in om in Juni al een jaar overzicht van dat jaar te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt meer zenders dan keus, en allen zijn ze met het zelfde bezig tegen het eind van het jaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan moeilijk een jaaroverzicht maken,als het jaar nog niet(bijna) ten einde is. Vandaar dat het bijna altijd gelijktijdig gebeurt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verder sluit ik me gewoon aan bij bovenstaande antwoorden enzo.

Maar voor het geval dat je bedoelt dat ze op hetzelfde tijdstip worden uitgezonden: alle omroepen willen dergelijke overzichten op primetime, en willen op deze manier concurreren met elkaar. Dezelfde reden waarom op iedere zender op hetzelfde tijdstip een film begint.