Hoe heet een film die gaat over een jongen en een ufo?

De film gaat over een jongen die met een neergestorte ufo de ruimte ingaat en als de jongen terug gaat dat hij dan gegroeid is en bijna bovenmenselijke krachten heeft gekregen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Dat is "Flight of the Navigator" uit 1986.
Amadea
7 jaar geleden
Thecis
7 jaar geleden
@amadea
Daar zat ik ook direct aan te denken bij de vraag. Maar welke bovennatuurlijke krachten heeft de jongen dan gekregen?
Daarbij is de Navigator juist niet gegroeid, maar alle anderen wel omdat hij een tijd is weg geweest. Dus ik denk dat de VS een andere film bedoelt.