Waar zitten de sfeervakken waar je geen SCC voor nodig hebt in de Amsterdam Arena (bij Ajax)?

Waar ze een beetje zingen enzo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Vakken 424 en 425 (sfeervakken)
In de vakken 424 en 425, gelegen op de zuidoostzijde van de 2e ring, zitten (en staan) fanatieke Ajacieden. In deze vakken wordt tussen de scheidingswand en de afzetting staan gedoogd, waarbij geen vaste plaatsen worden aangehouden.

Om een kaartje in deze vakken te kunnen kopen dien je veelal over een Ajax SCC te beschikken.

Of er ook vakken zijn waar je zonder Ajax Club Card nog kaarten voor kan kopen kan je hier vinden.

Maar: Ajax Life Club Card-houders en Kids Club Card-houders hebben altijd voorrang bij het kopen van kaarten.

https://www.ajax.nl/Stadion/Stadionoverzicht-1.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je geen clubcard oid heb, kan je ook op 411 gaan zitten, althans, proberen.
Dit vak zit schuin tegen over vak 410 en vaak worden er liederen naar elkaar gezongen wat alleen maar ten goede komt van de sfeer. Succes!