Welke snaren gaan langer mee of zijn beter?

De laatste drie snarensetjes die ik op mijn gitaar had waren Dean Markley Super V-snaren. Deze kocht ik op aanraden van een vriend en ze bevielen mij zeer goed. Maar omdat deze nogal lastig te krijgen zijn in Noord-Nederland vroeg ik laatst in een winkel wat goede snaren waren die lang mee gaan. Hier raadden ze Elixer aan.

Heeft één van jullie ervaring met snaren van Elixer (en Dean Markley), wat is je ervaring en welke van de twee is beter?

Toegevoegd na 23 uur:
Ik hoef geen aanbevelingen van andere merken, dank u.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik speel zelf meestal met d'Addario. Misschien kun je deze vraag beter op gitaarforum stellen. http://www.gitaarforum.nl/forum/

Antwoorden (3)

ik heb altijd goede ervaring met ghs gehad :) gewoon veel proberen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
d'addario is erg goed. Maar het hangt ook wel heel erg af wat voor soort geluid je uit je snaren wilt hebben, wat voor soort tension je wilt, en wat voor gitaar je hebt. Wat dat betreft is het echt uitproberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb voor mijn accoust Elixer Nanoweb snaren en ben daar erg tevreden mee. Maar verschilt toch vaak per persoon. heb nooit Dean Markley gehad dus kan niet echt die twee vergelijken voor je.