Waar is de samson & gert kerstshow dit jaar?

Al die jaren is het in de Koningin elisabethzaal in Antwerpen. Waar is het nu dan? Toch niet in de Lotto Arena ik ken dat niet en waar is dat en als het niet meer in de koningin elisabethzaal waarom dan niet?? Vanaf het begin al is het in de koningin Elisabethzaal en nu??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Lotto Arena Antwerpen

Toegevoegd na 50 seconden:
Schijnpoortweg 119
2170 Antwerpen
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
de lotto arena is veel groter dan de koningin elisabethzaal. in de lotto arena kunnen maximaal 8050 mensen ( als er ook gebruik wordt gemaakt van het middenterrein). in de elisabethzaal kunnen 2000 bezoekers een plaatsje krijgen. wellicht dat dit een van de redenen is voor de verhuizing. http://www.zalenvandezoo.be/?pid=591&lang=NL
http://www.lotto-arena.be/nl/p/antwerpen/lottoarena
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
verder weg is uiteraard een relatief begrip. hangt er maar net vanaf van welke kant je komt. voor sommigen mensen is de lotto arena dichterbij.