Waar kan ik de aflevering terug kijken van the Bachelorette,ik kan het nergens terug vinden bij uitzending gemist,mischien iemand een goede tip?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.5K

Antwoorden (1)

Dan moet je kijken bij www.net5gemist.nl
Daar even zoeken, en dan vind je:

http://www.net5.nl/web/show/id=1673702/langid=43/dbid=603/typeofpage=78934

Toegevoegd na 4 minuten:
en dan is daar uiteindelijk vlgs mij geen video te zien.
van de meeste buitenlandse programma's is het 1 week wel te zien, maar bij deze blijkbaar niet.

op internet kun je wel de uitkomst vinden, wie het geworden is staat op youtube, maar dat moet je eigenlijk niet willen.

niet het antwoord dat je wilt, maar wel het antwoord: het programma is niet beschikbaar op de gebruikelijke manier (de website van de zender).