Hebben de afleveringen van homeland een titel?

Als ik een DVD vind met Homeland, hoe weet ik dan waar deze bijhoort?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Via Netflix ben ik er achter gekomen dat de afleveringen ieder een titel hebben. Om je te helpen heb ik hier een pagina met alle titels. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Homeland_episodes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op IMdB kun je van alle tvseries de seizoenen met omschrijving en titel terug vinden. Dit is meer compleet dan bij Netflix, omdat die alleen de seizoenen laten zien die zij uitzenden. Als voorbeeld heb ik een link van seizoen 1 van Homeland geplaatst.
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+