Ik wil graag naar Strandfestival Zand in Almere, het is uitverkocht. Wie weet nog een manier om aan kaartjes te komen? (niet via marktplaats a.u.b)

Het festival is al aanstaande zaterdag al. Maar het is helaas uitverkocht. Ik ben een beetje laat met kaartjes bestellen.
Is er nog een site of een manier om aan kaartjes (2 stuks) te komen?
Maar niet via marktplaats!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt een status op facebook posten ("2 tickets voor Strandfestival Zand in Almere gezocht") eventueel kun je nog toevoegen hoeveel je ervoor wil geven.

Op de facebookpagina van het festival, bij de reacties, kunnen ook mensen zijn die hun ticket te koop aanbieden. Ook op twitter (als je dat hebt, en wat volgers hebt) kun je een oproep doen.

Daarnaast kun je ook naar de ingang van het festival gaan met een bordje "inkomtickets gezocht". Sommige mensen proberen winst te slaan uit een festival en kopen enkele kaartjes om die aan de ingang duurder te verkopen.

Wees sowieso voorzichtig met kaartjes te koop via internet (marktplaats, ebay, tweedehands.nl,...) waar een foto van het ticket te zien is, men zou het serienummer kunnen bekijken, zien dat het is doorverkocht en het bijgevolg weigeren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb eventjes gecheckt, Shiromi Schuurmans biedt op de facebookpagina van Strandfestival Zand 2 kaartjes aan (ongeveer een half uur geleden).

Wees snel, want er zijn nog veel andere mensen die kaartjes willen.