heb al mijn meldingen op fb uitgezet, maar ik krijg steeds berichten op mijn mobiel als er iemand ook reageert op statussen. Hoe kom ik hier vanaf?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat moet je via facebook zelf doen als het gaat om ongewenste mailtjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op je mobiel op in de app op instellingen drukken en daar kun je je meldingen uitzetten.
Als je dit al hebt gedaan, denk ik dat er iets mis is met de app of de software van je telefoon. Je kunt de app dan misschien opnieuw installeren