Paradiso lidmaatschap. Welke maand wordt er op gezet?

Als ik in augustus kaartjes + lidmaatschap koop voor een concert in november, wordt er dan augustus of november opgezet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

dat hangt af van welk type abonnement je gekozen hebt.

er zijn drie types abonnementen:
jaarlidmaatschap. hierbij komt de datum van aanschaf er op te staan.
maandlidmaatschap. als je die in combi koopt met een kaartje komt de maand waarin het concert plaatsvindt er op te staan.

daglidmaatschap: dag van concert staat op je abonnement.
AlphaLimaSierra