hoe heet die app dat als je je iphone bij de speaker houdt dat je dan weet welke song er draait en dat je m kan downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

Die app heet Shazam
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zal SoundHound of Shazam bedoelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Shazam, tevens voor Android (en dus ook iPhone).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt bijvoorbeeld shazam en soundhound. Verder weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soundhound. Werkt goed, je hebt er alleen wel internet voor nodig. Als je op het moment van opnemen geen verbinding heb slaat hij je zoekopdracht op en als je dan weer verbinding heb kan je hem laten zoeken.