waarom mag je niet zomaar binnen lopen in de gucci/burberry/louis vuitton winkel in de pc hooftstraat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (2)

Gezien het feit dat je zelfs nog geen geld hebt
om je zorgverzekering te betalen,
zou het zo maar kunnen dat het aan je te zien is
dat je geen geld hebt.

Waarom zou men je dan binnenlaten in die meest
superdure winkels?
Het is daar toch geen gratis pretpark?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar aanleiding van je reactie; de beveiliger staat daar als gastheer en om echt ongure types af te schrikken. Ben het er mee eens dat daardoor de drempel iets hoger word, maar ik geloof direct dat de deur gewoon voor je open gedaan word als je daar naar binnen wil. Ze kunnen immers niet aan je zien wat je te besteden hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat deze vraagsteller een onguur type is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat een foute reactie! je kent de persoon niet. en laat mensen lekker in hun waarde en dromen van dingen die ze misschien niet/ nooit kunnen betalen. Als de winkel weigert dan is het een ander probleem. Maar iemand al bij voorbaat veroordelen en te lezen aan de hand wat diegene schrijft over problemen en dat tegen die gene te gebruiken getuigt van nul respect!