Waarom zijn New Era caps zo duur?

Dan heb ik het over de 59fifty ny yankees cap die 35 euro (!) kost.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Om de exclusiviteit te waarborgen, en waarschijnlijk moet era, betalen voor het gebruik van de club logo's... Doordat het duur is wordt het een product wat welgestelde kunnen kopen, en dan willen de normale mensen er ook een hebben...het is allemaal marketing en verleiding van de fabrikanten.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zover ik het kan zien zijn ze allemaal ongeveer die prijs.
En waarom niet?

Als een merk succesvol is en genoeg mensen trappen er in dan vragen ze wat ze willen.
Business is business.

Mensen willen zo'n pet met dat merk.
En hebben daar blijkbaar veel voor over.