Hoe maak je een avatar linksboven een YouTube filmpje?

Bij veel YouTube account zie je linksboven een filmpje een plaatje, i.p.v. een gebruikersnaam. Hoe kan je dit veranderen? Voorbeeld is dit KUD-filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=cBSbeS_k6Pk

Er staat KUDSITE.NL i.p.v. swantonboy. Hoe verander je dit op je eigen account?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is alleen mogelijk als je youtube partnership hebt. Dan heb je veel kijkers en abonnees nodig. Dan kan je dat aanvragen. Je hebt bijvoorbeeld ook meer opties om je kanaal te ‘pimpen’.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan heb je partnerschip nodig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je Youtube Partner worden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kunt een partnerschap aanvragen op http://www.youtube.com/yt/creators/partner.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb 't antwoord even bewerkt.
Nu zie je waar je het kan regelen.