Weet iemand een geluidseffect waar je een doffe klap hoort?

Ik ben met mijn vriend een filmpje aan het maken, en daar stoot ik mijn hoofd, dat ziet er best grappig uit, maar het zou nog leuker zijn als ik zo'n geluidseffect heb!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Met magix music maker kun je geluiden opnemen en vervormen :)

Schop een bal zo hoog als je kan die vervolgens op het dak van je vader zijn auto terecht komt. Eerst hoor je de doffe klap van de bal op het dak, dan hoor je een doffe klap van de voordeur en dan kan je vriend nog een paar doffe klappen filmen die jij van je pa krijgt :p

Dat is een grapje natuurlijk, maar als je wil heb ik nog een hele lijst met doffe klappen voor je. Succes ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk, dit vind ik nu humor.
Hier ontbreekt het zo vaak aan, maar je moet nog oppassen ook, want anders krijg je een bericht van de site politie dat je niet serieus bent.
Leuk, dit maakt mijn dag weer goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je paulgonsalves. Jou reactie maakt mijn dag ook weer helemaal goed :)

Andere antwoorden (3)

Je zou het geluid na kunnen doen, door een stomp op een kussen te geven, dat geeft ook een doffe klap.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of gewoon tegen de plank slaan of schoppen ofzo
Het laten vallen van een lege container zoals de groencontainer papiercontainer of gewoon de vuilcontainer niet te groot zeker weten een ferme doffe klap.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem Magix Video deluxe om je filmpje mee te bewerken, daar zit een hele soundpool bij waar je genoeg mee kunt doen. Hartstikke grappig, en zowel voor de beginner als de gevorderde gebruiker handig! In de link wat meer info over t programma.