Die vraag valt niet zo makkelijk te beantwoorden, omdat het er van afhangt wat jij een concert vindt, of je kortere optredens ook meerekent, er wel professioneel gefilmd maar het materiaal verloren is gegaan, en vooral in hoeverre er in geknipt is.

Als je dit echt precies wilt weten, volgens de definitie die jij wilt, raad ik je aan om naar Youtube te gaan. Als je naast de zoekwoorden Elvis en concert, ook woorden gebruikt als full en complete kom je tientallen videos tegen. Hieronder een prima start, met het Aloha Hawaii 1973 concert, en als je daar alle 697 (!) reacties leest, word je vanzelf doorverwezen naar allerlei andere concerten en optredens.

Als je dat ook nog combineert met imdb.com (name search), Amazon en Wiki, kun je zelf een prima lijst samenstellen. Ik geef toe: dat kost tijd, maar dat zal voor jou als Elvis-liefhebber geen enkel probleem zijn.
Veel succes en vooral veel plezier!