Eigen gemaakte video's geven "inhoud van derden" aan op youtube, hoe kan ik dit verhelpen?

Ik heb zonet 2 lyrics filmpjes gemaakt van 2 liedjes. Maar toen ik het uploade stond er: bevat inhoud van derden. Kan ik dit verhelpen door een link te geven naar waar je het lied kunt kopen? Of iets anders waardoor dat weg gaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, ik neem aan dat je het liedje niet zelf geschreven hebt? Dan ben jij dus niet de eigenaar en heb je de rechten niet op dat door jouw genoemde te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
denk dat je een andere link moet maken een persoonlijke.
Heb dat zelf eens gehad, hadden een lied geplaybackt van de starsisters en gefilmd, op you tube gezet met de nieuwe starsisters, nou dat mag niet. dus een andere link of tekst erbij gezet, als dit is wat je bedoelt