Kan Zain Malik Pakistaans?

Je kent hem van X Factor en One direction. Zijn vader is van Pakistan en zijn moeder van Engeland. Dus vroeg ik me af of hij ook Pakistaans kan spreken.

Toegevoegd na 1 uur:
OK, geen Pakistaans, maar De taal van Pakistan... XD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Cryofiel
12 jaar geleden
Nee hoor, ik ken hem niet van X Factor en One Direction.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tik dan maar snel One direction in in google, want zij zijn super(knap)!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit van gehoord!

Het beste antwoord

Ja, Zain Malik is best goed in talen. Hij spreekt Engels, Urdu en Punjabi, en op school studeerde hij ook nog Frans.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!!!

Andere antwoorden (1)

Zonder dat ik ooit van die gozer gehoord heb kan ik je vertellen dat hij geen Pakistaans spreekt.
Hoe ik dat weet? Pakistaans is geen taal.

De nationale taal van Pakistan is Urdu, verwant aan Hindi en Perzisch en geschreven met aan het Arabisch ontleende letters.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pakistan#Talen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, een van die talen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb gelezen dat hij wel een beetje Urdu spreekt.
't is weliswaar op een yahoo-answer site:
http://wiki.answers.com/Q/Can_zain_malik_from_the_boy_band_one_direction_speak_urdu_or_any_pakistani_language
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of:
http://www.facebook.com/zaynmalikarmy/posts/182111298496357