Mag je een klein feestje houden achter je flat?

Ik wil graag op het grasveld achter onze flat, een feestje organiseren. Dit zal echt niet groot worden, ik denk zo'n 25 man. Er is natuurlijk wel alcohol aanwezig, maar het is voor een verjaardag, dus het gaat niet over de top.

Ook wil ik er graag een partytent neerzetten, en ik geloof dat het daar dus moeilijk word.

Nog 1 keertje, het zal niet heel groot en lawaaiig worden, maar ik wil gewoon niet dat de politie komt en de boel in 1 x stil kan leggen.

Maandag bel ik alsnog de gemeente maar ik hoopte dat iemand hier wat wist.

Ik woon in de gemeente Leeuwarden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

als je het rustig houd zal er weinig gebeuren,maar ik zou het toch even bij de gemeente vragen,dan weet je het zeker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om gebruik te mogen maken van de openbare ruimte heeft u een vergunning nodig. Deze kunt u aanvragen bij de gemeente Leeuwarden.

In de vergunning zal omschreven staan tot hoe laat u door mag gaan en hoeveel geluid u mag produceren.
AlphaLimaSierra