Met wie zit christiane f in de bioscoopzaal?

wij hebben ons profielwerkstuk over christiane f, in het begin van het boek, als ze naar de sound gaat,zit ze in de bioscoopzaal, die jongen gaat met de handen tussen haar benen, en hij wil erna ook dat zij dat bij hem doet. Hoe heet deze jongen ook alweer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

De jongen heet Detlef
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Detlef is later haar vriend, maar niet de jongen die onder de film met zijn handen tussen haar benen gaat. Maar toch bedankt!
Die jongen heet Detlef.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Detlef is later haar vriend maar niet de jongen die onder de film met zijn handen tussen haar benen gaat. Toch bedankt!
Ik heb de scene nog even bekeken op DVD. In de film heeft deze jongen geen naam. Detlev is op dat moment wel in de filmzaal aanwezig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee klopt, in de film heeft hij geen naam. In het boek word hij wel genoemd maar we zijn de naam kwijt. Bedankt voor je antwoord!