Hoe heet dat liedje ook weer dat net was te horen in De Slechtste Cauffeur van Nederland?

In het midden van de uitzending, bij die volgens mij Indonesische vrouw, voordat de auto afsloeg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Kan je iets van de gezongen tekst weergeven?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb, one of these nights van The Eagles gehoort, maar of dat op dat exacte moment was weet ik niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Shanta slaat continu de auto af, dus dat is een lastige omschrijving.
Hier staat de aflevering online: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1252020
Als het niet het lied is dat mic747 al noemt, dan moet je maar even doorgeven op welk moment het te horen is.

Antwoorden (1)

come wander with me love van bonnie beecher

Toegevoegd na 25 seconden:
dat was iig bij die zigzag opdracht voordat de motor afsloeg.