Waar kan ik het filmpje 'Doctorandussen' van Van Kooten en de Bie bekijken?

YouTube levert mij in ieder geval niets op. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er komen nogal wat doctorandussen voorbij in Koot en Bie, zoals Drs. de Graal Bip (concept consultant), taalkundige Drs. Kipping, Drs. Ralph Ternauw, en drs. Hans van Oostrom van het Piet Vroon Instituut. Allemaal uitvoerig te zien op youtube.

Maar je zult vast het filmpje met de titel "doctorandussen" bedoelen, en dat staat er op youtube niet bij, (is ook onvindbaar op internet) en dat is ook niet zo vreemd. Hoe vroeger in de tijd, hoe minder er van op youtube staat. "Doctorandussen" werd uitgezonden in 1980 en toen had nog niet iedereen een videorecorder.

Er zit niets anders op dan het filmpje bij de VPRO online te downloaden en te betalen. Voor 3 Euro krijg je er nog 3 extra scenes bij. "Doctorandussen zit in het pakketje
"Koot & Bie 2 Weerwerkloos" en dit is de link:
http://winkel.vpro.nl/pakketje-koot-en-bie-weerwerkloos