Waar vind ik de songtekst van mistletoe parodie ditismilan?

Where can I find the lyrics of mistletoe ditismilan parody?

Weet jij het antwoord?

/2500

ik voel me soms vaak nog al alleen. Ik heb vaak niemand om me heen. Ik zit alleen op internet op mijn twitter. Ik word ge-add maar ik blijf zitten. Een fiets is geen bus. Een kaas met een gat in zijn oog. WTF moet ik toch met deze tweets. Dit is toch niets jongens dit is toch niets. Oh ja hier, tweet mij 3x tweet mij @milanknol Ga je naar bed omdat je moe bent en ineens ben je klaar wakker foto moment. Een zebra is zwart met witte strepen. Moet je dan niet eerst een onderwerp geven. Geef me een banaan dan zal ik gaan. Milan Knol fanclub zal blijven bestaan. Want ik heb geen balhaar (5x) oh Oh ja hier, tweet mij 3x tweet mij @milanknol Oh ja hier, tweet mij 3x tweet mij @milanknol Waarom praat je tegen jezelf, het ziet er best stom uit. Dus hou daar eens mee op. en zoek het zelf maar uit. Ik voel me anders, anders dan de anderen. Het is belachelijk, maar toch snap ik het datuh, Wat doe je nou, je verpest mijn pardodie :( euh, sorry Dat het niet zo makkelijk moet zijn. de zin die ik nu zeg rijmt, fiets. Oh ja hier, tweet mij 3x tweet mij @milanknol Oh ja hier, tweet mij 3x tweet mij @milanknol Bedankt, voor het kijken naar mijn parodie. Volg mij op mijn twitter @MilanKnol Abonneer op mijn kanaal ditismilan dankjewe-e-e-l Daarna komt nog zo'n stukje wat niet meer echt bij de parodie hoort, ik neem aan dat je dat niet nodig hebt. Succes! :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100