Bezuinigingen:

Hilversum wordt getroffen door bezuinigingen. Een van de gevolgen is dat er een aantal themakanalen van de NPO op zwart gaat. Per 1 april stoppen al Geschiedenis 24 en Consumenten 24, vanaf 1 september gaat ook bij Spirit 24 en Sterren 24 de stekker er uit.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonde
escape
12 jaar geleden
+1.Ze gaan wel geschiedenisprogramma's uitzenden op het thema kanaal Holland doc.
Maar doodzonde, volgens mij was dit helemaal niet duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tsja... vriendje wilders vindt al die linkse informatieve programma's maar onzin. Daar worden mensen veel te slim van.