Is er al wat meer bekend over de TV Kantine film?

Ik ben helemaal gek van de TV Kantine. Is er al bekend wanneer deze film in de bioscoop draait en waar het over gaat?

En heeft er iemand informatie/nieuwtjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Toevallig een vergelijkbare vraag vorige week beantwoord. Carlo Boszhard en vooral zijn partner zijn met het draaiboek bezig. Aangezien Carlo het te druk met allerlei programma's heeft, is er nog geeneens een startdatum voor het maken van de film bekend. Op de website fok.nl stond recentelijk dat men hoopte dat de film rond de kerst 2012 klaar zou zijn. Maar Carlo en partner houden nog steeds flink wat slagen om de arm(en). Kortom afwachten voor de fans van de televisiekantine !