Weet iemand een auto stunt show om heen te gaan?

Ik was van het weekend met mijn kinderen naar Eurodisney. Ze keken al weken uit naar de auto stuntshow (zie bijgevoegde link)

Weet iemand iets soortgelijks om ze mee heen te nemen? Wel iets in Nederland of in ieder geval niet heel veel verder over de grens!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

dit jaar komt er weer een monster-jam in Arnhem, dit is het enigste wat me te binnen schiet.

het is niet een show met auto's, maar een wedstrijd met monster-trucks. de gekste stunts worden er gedaan om de hoogste score te halen. leuk om te zien, geweldig om te beleven

er zullen ook motorcrossers door de lucht vliegen, meters hoog. dit is tussendoor wel voor de show
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Moviepark Germany hebben ze ook een show die hier wel wat op lijkt. Het gaat niet alleen over auto's, er zitten ook actiescenes zonder auto's in. Ik kan me wel voorstellen dat het per show verschilt, dus dat het het ene seizoen veel meer met auto's doet dan het andere.

Het is volgens hen 1,5 uur vanaf Utrecht, maar ik weet niet of dat voor jou te ver is. Ik vind dat zelf wel aardig ver, maar er komen daar echt heel erg veel Nederlanders (de website is ook in het Nederlands te lezen trouwens), dus blijkbaar vindt niet iedereen dat.