Waar kun je leuk lesbisch uitgaan in Amsterdam en omstreken?

Waar kun je als studerende enigzins alternatieve lesbische vrouw van 20 jaar goed uitgaan in Amsterdam of omstreken? Utrecht, Rotterdam whatever

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (3)

Vievelavie is al jaren de potten bar van Amsterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn verschillende cafe's in amsterdam gericht op lesbische vrouwen:

Vivelavie
Amstelstraat 7
De meest bekende bar voor vrouwen. Aan het rembrandtplein

Saarein2
Elandsstraat 119
Hier komen ook mannelijke homo's, maar het is gericht op de vrouw. Er zijn verschillende thema avonden met een gemengd publiek

Women Only Bollox - Bollox
Eerste Schinkelstraat 14-16
Elke zondag avond is er een women only avond. Gratis snacks en internet.

Garbo for Women - Miranda Paviljoen
Amsteldijk 223
Elke eerste zaterdag van de maand is er een speciaal women only dans feest.

Getto Girls - Getto
Warmoesstraat 51
Maandelijks een feest voor vrouwen bij de loungebar en restaurant Getto

Girlesque - Sugar Factory
Lijnbaansgracht 238
Girlesque is het beste feest voor lesbische vrouwen in amsterdam.
Eerst volgende keer: 9 Maart 23:00–05:00
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amsterdam schijnt PRIK leuk te zijn. Zit in het centrum, op Spuistraat 109, vlakbij winkelcentrum Magna Plaza. Ongeveer 10 minuten lopen van Centraal Station en 2 minuten vanaf de Dam of de Westermarkt.

Hier kun je hun agenda bekijken: http://www.prikamsterdam.nl/index.asp?Type=22&PaginaID=0&CatID=260&SubID=193&Letter=1&ADID=4