Wat dacht je van: dagdromen........?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Met iemand een gesprek beginnen.
Je mobiel pakken en de persoon bellen die je allang had moeten bellen.
Tijdschrift meenemen
sms-en
lekker broodje smikkelen.
En als dat allemaal niet helpt gaan tellen, kijken hoever je dan komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 :)
- Een spelletje tetris (of wat anders) op mijn mobieltje.
- Muziek uit mijn mp3-speler.
- Mensen kijken.
- Genieten van het weer, in de zomer overdag.
- Een boek om te lezen.
- Een krant lezen op het station.
- Even in een winkeltje verderop rondkijken.
- Bedenken wat ik die dag ga doen.
- Terugdenken aan fijne momenten van de vorige dag.
- Mijn creatieve geest laten werken voor mijn boeken.
- Mijn vriendje bellen.
- Vrienden smsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://m.goeievraag.nl/

zo simpel is het :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Topantwoord +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuuuuurlijk :) +1
Muziek luisteren of als ik geen muziek bij me heb zelf een deuntje fluiten, een praatje maken, omgeving al staande bekijken of me groen en geel ergeren aan de gene die veel te laat is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In deze tijd van het jaar : naar de lucht kijken : prachtige wolken, ronddwarrelende blaadjes....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een Ipod touch met naast muziek, ook wat spelletjes om de verveling te bestrijden.
14 jaar geleden
Oh jee, dat is een mooie vraag...

Ga spelletjes spelen, 1) doe alsof je NIET staat te wachten...

2) Ga iedereen bekijken en probeer te snappen in welke energie ze jou voorbij komen...

3) Ga op reis, doe alsof je al op reis bent in gedachten...

4) Kijk rond zonder dat je gelooft dat het waar is wat je ziet...

5) Ga zingen, daar op de plek waar je zit, eerst neuriën, dan zachtjes zingen en ga steeds harder...

6) Stel je voor dat je over 20 jaar hier weer zit te wachten... Wat zou er dan zijn, een chagrijnig wijf/vent naast je, jengelige kinderen, 3 stuks op zijn minst en ga zo maar door...

ik kwam de tijd wel door...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou natuurlijk lekker je neusje leeg kunnen smikkelen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedenken hoe heerlijk je je voelt , gezond in je lichaam , alle kleine en grote visuele en sensuele prikkelingen in je lichaam , het gevoel hebben te leven , vrij te zijn en ( hopelijk) iemand te hebben die heel veel van je houdt.

Daarna ga je in je hoofd bedenken aan al die keren dat je je heel veel slechter voelde ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen kijken. Ik vind het altijd erg vermakelijk om mensen te bekijken, hoe ze eruit zien enzo.
Maar wel gewoon kijken hè, niet staren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Puzzelboekje mee!
Of een puzzel uit de krant, b.v. zoek de 7 verschillen of een sudoku puzzel. Of een ander puzzel natuurlijk, afhankelijk waar je van houdt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je buiten staat te wachten kun je mensen bekijken, en jezelf afvragen waar ze vandaan komen, en waar ze naartoe gaan. Hele verhalen kan ik daarover in mijn gedachten verzinnen. Is ook echt heel leuk om te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem vrijwel altijd een boek mee voor het geval dat ik lang zal moeten wachten.
14 jaar geleden
Je staat buiten op straat?
Ga naar de lucht staan turen alsof daar een UFO voorbij komt en tel uit je ooghoek hoeveel mensen mee gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dagdromen en nadenken of praten als ik samen ben