wie weet hoe de vriendin van paul mccartney heette ?

een japanse vrouwe was het volgens mij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Jij haalt Paul McCartney en John Lennon door elkaar. Maar dit is toch zó simpel te googelen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tjonge...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Googlen is heel lastig met de verkeerde Beatle!
Amadea
12 jaar geleden
Trouwens, het antwoord is: IK weet het!

Antwoorden (4)

Waarschijnlijk bedoel je Yoko Ono, de vriendin van die andere Beatle, John Lennon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
+ Lijkt mij ook, ja!
Linda McCartney (geboren als Linda Eastman in Scarsdale, New York)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Daar was hij mee getrouwd, maar zij is helaas overleden aan de gevolgen van kanker.
Yoko Ono is de vriendin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Japanse vrouw die jij bedoeld is misschien Yoko Ono? Maar dat was de vriendin van John Lennon.
De vriendin van Paul heette Linda, maar die is helaas overleden aan kanker. Toen is-ie een tijdje getrouwd geweest met Heather Mills, maar die zijn na een fiks ruzie uit elkaar gegaan. Ik heb vernomen dat hij nu een tijdje getrouwd is met ene Nancy, maar de achternaam weet ik niet, sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nancy Shevell