hoe heet de serie, waar je kleine mannetjes door je lichaam gaan?

Hij was een paar jaar geleden op tv

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het eerste (volgens deze oude laptop) en een gewoon goed antwoord
maar iedereen bedankt

Andere antwoorden (2)

Klopt!! er was eens.....
Het is nu op pebble t.v
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de (Franse) tekenfilmserie 'Il etait une fois' , in het Nederlands vertaald als 'Er was eens....."

De bekendste is 'Er was eens....de mens' over geschiedenis van nul tot nu.
De serie die jij bedoelt heet 'er was eens.....het leven'.

Ik was er als kind al dol op, en blijkbaar is het nog steeds actueel.

Toegevoegd na 2 minuten:
Weird...hij pakt de video niet.
Nog een poging.....

Toegevoegd na 2 minuten:
...da's beter.