Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vraag ik wie er meegaan?

Hallo,
een vriendin vroeg vandaag of ik mee uit ga volgende week. Maar ik weet niet of we dan met zn 2e gaan of met meerdere.. Dus eigenlijk echt een stomme vraag: hoe vraag ik hoe/met wie we gaan? Want als we met andere die ik niet ken gaan dan wil ik nie, maar dat mag ze niet merken natuurlijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
728
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet? Is meestal leuk om nieuwe mensen te leren kennen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt toch niet uit wie er mee gaan gezelligheid maak je immers zelf.. Je weet nooit wie je tegenkomt.. Misschien klikt het wel... En heb je er nieuwe vrienden bij

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het lijkt me leuk, maar ik moet even kijken of ik kan. Wie gaan er eigenlijk nog meer mee?

En dan kun je eventueel dus afzeggen 'omdat je niet kunt'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan proberen gewoon met haar een gesprek te beginnen over volgende week. Dan vraag je eerst waar jullie heen gaan en dat soort dingen, en dan kun je daarna vragen met wie ze eigenlijk allemaal wilt gaan. Als ze nou zegt dat ze met meerdere wilt gaan, kun je natuurlijk altijd nog een smoesje bedenken..! Ik hoop dat je er iets aan hebt! Suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding