Goochelen, hoe dingen kunnen laten bewegen zonder ze aan te raken?

Hey,

Ik ben al een tijdje een goochelaar.
Ik ken al heel veel trucs.
Maar ik zoek nog een manier voor in mijn show, om (kleine) voorwerpen te kunnen laten bewegen zonder ze aan te raken, en zonder touwtjes.
Iemand een manier?

Groetjes

Toegevoegd na 10 minuten:
Ps. net zoals Yelle van De Nieuwe Uri Geller weetjewel, zo met je handen, of iemand daar een goede truc voor weet, zonder touwtjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Die touwtjes zijn zo goed verstopt dat j ze niet ziet.

Antwoorden (2)

Magneten zijn altijd goed voor dit soort trucken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven al gezegd werd, magneten. Nylondraadjes kunnen ook