Werken de technieken van het boek, The Game?

Een vriend van me had het laatst over het boek en kom net een recensie er van tegen. Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit ook echt zou helpen of werkt t toch?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, dat werkt. Maar dat boek is meer een lang verhaal over een stel mensen waarbij het werkt, en is niet echt opgezet als leerboek. Je kan er wel wat goeie dingen uit oppikken, maar ik vond het wat teleurstellend.

Waarschijnlijk net zo goed als die in The Secret. Al kan ik over The Game weinig steekhoudends vinden wat voor positiefs je er mee zou moeten kunnen bereiken. Het is meer een soort 'denk niet aan een IJsbeer'- voor gevorderden. Ik zou een leuke thriller kopen ofzo.

Heb het boek ook en sinds ik de techieken toepas krijg ik alleen boze reacties. Laatst liep ik op een vrouw af die met twee mannen praatte en zei "als ik homo was dan zou jij echt mijn vrouw zijn!"'. Volgens het boek gaat de vrouw dan weg bij de twee mannen en loopt met je mee een donker hoekje in om te zoenen. Niet dus. Die twee kerels bleken homo te zijn en hebben de hele avond me lastig gevallen. Niet kopen dat boek.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100