Ik ben er laatst achter gekomen dat je wél wordfeud kan spelen op mijn pc...

je moet dan wel een tablet of android phone hebben...
je download BlueStacks App Player op je pc en BlueStacks Cloud Connection op je mobiel/tablet...

de apps op je mobiel of tablet kan je versturen naar je pc en je kan gewoon WordFeud Spelen, ik doe het regelmatig...

Ik hoop dat het lukt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
Helaas heb ik die apparaten niet. (Ik ben hopeloos ouderwets). Het gaat niet lukken vrees ik.

Andere antwoorden (2)

Dit is vooralsnog niet mogelijk..
Een variant (of eigenlijk het origineel) is Scrabble.
Dit is vast en zeker te spelen op spelletjes sites. (zie bron)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Youwave_Android kan dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snuffel
12 jaar geleden
Ok, ga ik proberen.
Snuffel
12 jaar geleden
Heb het gedownload, maar ik kan het vervolgens nergens terugvinden op mijn computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen voor Windows PC. Niet voor Mac.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yo dit is vet, ikwist dit niet! Kun je me vertellen waar ik apps kan vinden zoals wordfeud? ik heb youwave al geinstalleerd en werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zal je pm'en
Snuffel
12 jaar geleden
Nou bij mij werkt het niet hoor. Heb wel windows pc. Helaas pindakaas.