Hoe kan je muziek op je gsm zetten?

Ik heb geen bluetooth op mijn laptop,

ik heb een samsung gsm

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet eerst eens aangeven welk type telefoon je hebt.
Er zijn meer dan 1 type samungs op de markt!!

Antwoorden (4)

Je moet dit programma op je pc installeren. Daarna is het heel simpel. Je moet dan uiteraard wel je mobiel verbinden met je pc d.m.v. de kabel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is heb je bij je samsung toestel een USB-kabeltje gekregen. Met deze kabel sluit je hem aan op je pc. Als het goed is installeert hij dan vanzelf het benodigde besturings systeem die nodig is voor de synchronisatie (koppeling). Hierna ga je naar deze computer/mijn computer. Selecteer je de schijf van je telefoon, en klik je op het mapje ''Sound'' en dan ''Music''. Hier sleep je de gewenste muziek naartoe. Als je klaar bent, klik je op het kruisje, ontkoppel je je telefoon en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet eerst Samsung PC Studio op je computer installeren, hiervoor moet je op google intypen :"Samsung PC Studio for [telefoon model] site:www.samsung.com" als je dit hebt geïnstalleerd start je het op, sluit je je telefoon aan op je computer met het kabeltje. als je geen kabeltje hebt kun je een bluetooth usb stick kopen, (elektronicazaak)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het met een kabeltje doen, maar ik heb het anders gedaan, omdat ik geen zin had om het kabeltje te kopen ;).

Koop een micro SD kaart en een dingetje waar je die in kan stoppen (ziet er uit als een normale SD kaart). Stop dat grote kaartje in de computer en zet je muziek er op. Haal het dan uit je computer en stop de microSD kaart in je mobiel (verschilt per mobiel waar je die er in moet doen)

succes!