Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een klein goedkoop apparaat waarmee ik maar met 1 iemand contact kan hebben ? waarmee ik 24/7 bereikbaar ben voor hem ? dat in me zak kan ?

Ik heb een Iphone 3G en het is al heel oud , ik krijg pas volgend jaar een iphone 4 , maar met mijn iphone 3G gebruik ik alleen om met iemand contact te hebben , niks anders.. en de iphone houd het nie lang meer vol , dus kennen jullie een aparaat die klein, goedkoop , waarmee ik 24/7 overal bereikbaar ben, en waarmee ik gwn met 1 persoon kan praten ? Dank je wel alvast

Toegevoegd na 36 seconden:
en dat gwn in me zak kan ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je het over permanent contact?
Als de afstand klein is kun je aan een PMR portofoon denken. Praktisch bereik tot ruim een kilometer, te koop voor zo'n 35 euro. Maandelijkse kosten: nul. (beetje stroom, al dan niet om de batterijen op te laden...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een iPhone 3G is maximaal 3,5 jaar oud... om dat nou 'heel oud' te noemen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor de ene nieuw is is voor de ander oud domtic.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Neem gewoon de allergoedkoopste gsm en zet er 1 nummer in.
Want alleen een walkie talkie zou voldoen maar die heeft geen bereik.
tip geef de ander eenzelfde gsm met een sim van dezelfde provider bij sommige sims provider kan je onderling gratis bellen.
een paar jaar geleden had je bijv lebara family of zoiets
dan kost het je eigenlijk zo weinig mogelijk
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Dat kan met elke mobiel, gebruik T-mobile familie, dat kost je 1 gewoon goedkoop abonnement + de Familie dienst a 10 euro verder een sim only abonnement (Zonder bel tegoed) Nu kan je 1000 minuten belle en 1000 sms/mnd uitwisselen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing