De achtbaan stelt niet veel voor. Je gaat in een krap karretje zitten dat goed beveiligd is waarna het karretje omhoog gaat via rails (rails zitten vast aan soort lift aangezien er geen plaats was voor een helling om de achtbaan omhoog te krijgen). Je gaat ongeveer 6 meter omhoog waarna je 2 langzame rondjes naar beneden gaat. Dit zijn gewoon een paar bochten naar links en stelt niet veel voor. Op het einde kan er iemand staan die je probeert te schrikken dus houdt hier rekening mee. Bij het ontwerp van deze achtbaan is rekening gehouden met kleine kinderen dus geen angst! Het is een leuke ervaring dus geniet er van!

Als het goed is komt in het volgende filmpje de achtbaan ook voor: http://www.youtube.com/watch?v=ylel4K1NYAc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt :D