Waar kan ik een digitale versie lezen van het Amsterdams Stadsblad en de Echo? (Editie Amsterdam-Centrum).

De laatste weken wordt ie weer niet bezorgt.
En ik dacht dat het ook via internet te lezen valt.
Weet niet in welke categorie deze vraag valt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

hoi heel eenvoudig

Surf naar http://www.deweekkrant.nl/

En klik daar de regio of krant in, hopelijk lukt het.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je me even op weg helpen en een direkte link geven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet klikken op online krant en archief. Daarna kiezen. Alleen lukt het mij niet. Zo kom ik niet verder. Kun je me helpen??
De bezorging van gratis bladen en reclamefolders is een puinhoop in Amsterdam. Volgens mij verdwijnen ze vaak in de papiercontainers. In sommige buurten van Amsterdam West werd het Stadsblad ongeveer een jaar niet bezorgd. Sinds een paar maanden krijgen we het weer.

De Echo bestaat al een tijd niet meer als zelfstandig huis-aan-huisblad: het is onderdeel (een apart katern) geworden van het Amsterdams Stadsblad.

Sinds het Stadsblad door de Telegraaf wordt uitgegeven, kun je het niet meer online bekijken, zover ik weet. Wel verwijst het blad altijd naar www.dichtbij.nl, óók onderdeel van de Telegraaf.

Bezorgklachten kun je via deze website melden: http://weekmedia.nl/
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad droevig gesteld, ik klaag al jaren. Het gaat dan soms een paar weken goed. Vaak zelfs dat niet. De door jou genoemde adressen zijn me dus bekend. Verder ken ik maar 1 afhaalpunt bij mij in de buurt (Stopera). Dus dan maar digitaal proberen dacht ik.
Dus nu nog het volledige antwoord als je die hebt. ;-
Pieter2011
12 jaar geleden
Helaas... ik heb geen beter antwoord voor je. In onze buurt kregen we jarenlang geen enkel huis-aan-huisblad in de bus en ook geen reclamefolders. Klagen hielp niet. Voor de
huis-aan-huisbladen heb ik op een gegeven moment gewoon een e-mail naar de redactie gestuurd. Met het bericht dat klachten langs de normale kanalen niets hielpen. En jawel, toen kreeg ik ze weer. Maar dat is steeds tijdelijk.
Bij de folderverspreider heb ik de boel op stelten gezet door een e-mail te sturen naar algemeen@xxx.nl. Alle personeelsleden van het bedrijf kregen die mail, inclusief de directeur die me onmiddellijk belde en het in orde maakte. Het enige wat je kunt doen is de boel flink op stelten zetten. Klagen op fora (http://www.klacht.nl/, http://www.goeievraag.nl/vraag/digitale-versie-lezen-amsterdams-stadsblad.281357#1144168http://www.trosradar.nl/lotgenoten/ etc.) en de redacties bestoken met links naar je klacht. Vergeet ook de redactie van de Telegraaf niet, want die is de uitgever. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's een goeie! Die klacht.nl. Dat ga ik vast doen als ik het deze week weer niet krijg.
Overigens, reclame iets iets heel anders. Het wekelijkse pakket met Aldi, Media Markt, Kruidvat enz. Komt van Netwerk.VSP. Klagen helpt daar wel! Zie; http://www.netwerkvsp.nl/nl/web/consumenten/klacht
Pieter2011
12 jaar geleden
Het was inderdaad het pakket van Netwerk VSP: talloze keren gebeld, maar dat hielp allemaal niets. Op een gegeven moment was ik het zat en heb ik een mailtje gestuurd naar een heleboel willekeurige adressen: info@netwerk, post@netwerk, algemeen@netwerk... en die laatste bleek een schot in de roos. De directeur heeft me nog een aantal keren gebeld om te vragen of het nu wél goed ging. Sommige h.a.h.bladen- en reclamebezorgers hebben maar 1 bezorgadres: de papiercontainer. Bij mij staat er zo'n ding voor de deur. De bezorger van Sandd gooide er elke week zijn poststukken in. Nadat ik foto's naar Sandd had gestuurd werd-ie ontslagen, maar de post was inmiddels "niet meer te traceren".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker een overspannen postbezorger, haha. Ze krijgen niet zo riant betaald daar.
Bij Netwerk VSP verdien je meer met de reklame! En daar doen de meesten doen echt wel hun best, dat weet ik uit ervaring. Maar er kan altijd iets structureel mis gaan wat overigens niet altijd de schuld hoeft te zijn van de bezorger. Maar het moet gewoon worden opgelost. Ik blijf volhouden!
Pieter2011
12 jaar geleden
De aanhouder wint... Succes!