Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Word er in de serie 'Mcleod's Daughters' minder gesekst, gevloekt, etc als in andere series?

Zoals bijvoorbeeld Grace Anatomy, die vind ik soms zo oversekst en er word zo veel in gevloekt... Is dat bij Mcleods nou minder??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
675

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mcleod's dochter vind ik echt zo'n plattelands soapserie ( erg leuk wel hoor! ),en ik vind zelf dat er duidelijk minder gevreeën en gevloekt wordt dan in grey's anatomy.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij wordt in McLeod's Daughters helemaal niet gevloekt en meer als een kusje zul je niet zien.
Een erg leuke serie.. jammer dat erg geen nieuwe seizoenen meer komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er word veel minder in gesekst maar komt zo nu en dan wel voor. Het is in ieder geval 1van mijn favoriete series en ik hou niet eens van paarden. Gewoon eens een paar afleveringen gaan kijken en je bent vanzelf verslaafd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een mooie serie, ik heb er ook nog naar gekeken
(niet meer wegens tijdsgebrek).

Hier kan je zo goed als met de hele familie naar kijken.
Ik vind niet dat er vulgaire of andere dergelijke dingen in voorkomen dat ik zeg dat hier zeker geen kinderen/tieners mochten naar kijken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding