Word er in de serie 'Mcleod's Daughters' minder gesekst, gevloekt, etc als in andere series?

Zoals bijvoorbeeld Grace Anatomy, die vind ik soms zo oversekst en er word zo veel in gevloekt... Is dat bij Mcleods nou minder??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Mcleod's dochter vind ik echt zo'n plattelands soapserie ( erg leuk wel hoor! ),en ik vind zelf dat er duidelijk minder gevreeën en gevloekt wordt dan in grey's anatomy.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij wordt in McLeod's Daughters helemaal niet gevloekt en meer als een kusje zul je niet zien.
Een erg leuke serie.. jammer dat erg geen nieuwe seizoenen meer komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er word veel minder in gesekst maar komt zo nu en dan wel voor. Het is in ieder geval 1van mijn favoriete series en ik hou niet eens van paarden. Gewoon eens een paar afleveringen gaan kijken en je bent vanzelf verslaafd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een mooie serie, ik heb er ook nog naar gekeken
(niet meer wegens tijdsgebrek).

Hier kan je zo goed als met de hele familie naar kijken.
Ik vind niet dat er vulgaire of andere dergelijke dingen in voorkomen dat ik zeg dat hier zeker geen kinderen/tieners mochten naar kijken..