Met welk programma kun je audiogeluid vanaf je keyboard naar de computer sturen?

Ik heb een Yamaha E413 met een usb kabel naar de computer. Ik neem op dit keyboard wel eens liedjes op inclusief voice, style, intro en ending. Hoe krijg ik deze complete liedjes naar mijn computer? Zodat ik er bijvoorbeeld een cd van kan maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

als het goed is moet je computer hem zien als een externe schijf mits je de stuur programma hebt geladen
sluit je usb aan op je keyboard en de andere kant op je pc mijn computer en dan kijken of die hem vind