Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan men TV aansluiten op een HIFI-keten ?

Graag had ik mijn TV aangesloten op mijn bestaande HIFI-keten zodat het geluid van mijn tv via de versterker van de HIFI keten door de boxen komt.
Is dit mogelijk ? Wat is er allemaal voor nodig ?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Als er een aux functie op zit wel en je tv een audio uit heeft, waarschijnlijk kan dit met een tulpstekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Met behulp van een tulpstekker is het niet meer of minder als een cd speler op de versterker aansluiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Het enige wat je nodig hebt is een scart/tulip stekker. heb t zelf ook werkt prima. je kan elke poort op je versterker gebruiken behalve de phono.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Als je nou geen tulp (AUX/Line Out) op je TV hebt, kan je de koptelefoon uitgang gebruiken en die je in de tulp ingang van je versterker stoppen. Je hebt dan een jack-tulp snoer nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing