Wat voor spel is 'Verstop de salami'?

Vanavond had Lucas (Ferry Doedens) tijdens een scene in GTST het over het spel 'verstop de salami'.
Nu vraag ik en als ik Twitter zo bekijk, vele anderen zich af waar dit vandaan komt! :D
Is het een bestaand spelletje of gewoon iets verzonnen?
Wie weet het!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Hiermee bedoelde hij plat gezegd: neuken.
de salami, lange worst, penis, verstoppen, waarin? in een gaatje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijkt me toch wel een uitdrukking waarvan je meteen kunt raden wat ie betekent (en dat staat hierboven al). Over waar het vandaan komt: in het Engels bestaat de uitdrukking al heel lang, je hoort het soms in films en op TV. Op http://www.imdb.com/title/tt0067116/quotes staan de quotes uit The French Connection uit 1971, daarin kwam het al voor (maar mogelijk is het nog veel ouder). Het is in ieder geval dus niet verzonnen door de schrijvers van GTST!