Het is door Jeroen van Koningsbrugge bedacht en hij twitterde zelf: Groene Tover Pannekoeken Met Jus. op google is het: GewogenTheePotModderJas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb inderdaad ook ooit eens iets opgevangen van die actief van Jeroen van Koningsbrugge en een speciale hashtag waarvan in het begin niemand wist waarvoor het stond. Maar bij jouw beschrijving mis ik alleen de J van Jus :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en de J van Jas
#gtpm betekent gewoon ; got to ping me!