Zit er een gedachte achter de volgorde van wedstrijden bij de samenvattingen van de Eredivisie? (NOS)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze beginnen meestal met het team dat het hoogst genoteerd staat en werken zo door tot de laatste.

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/9793
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord staat bij mij hoooooog genoteerd, vandaar een +!

Andere antwoorden (1)

Interessante en oninteressante doorelkaar met als laatste een interessante zodat je blijft kijken.