Ik heb op vrijdag iets op bol.com gekocht, komt het zaterdag aan?

Ik heb op vrijdag voor 21:30 iets besteld op bol.com en er stond bij dat als het op werkdagen is besteld dat het dan de olgende dag aankomt. Kom het zaterdag aan? of moet ik wachten tot maandag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.1K

Het beste antwoord

ja het komt zaterdag aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom die min??

Andere antwoorden (1)

Je vraag geeft het antwoord al. Je besteld op vrijdag (Dat is een werkdag) dus komt het de volgende dag aan