Ik heb op vrijdag iets op bol.com gekocht, komt het zaterdag aan?

Ik heb op vrijdag voor 21:30 iets besteld op bol.com en er stond bij dat als het op werkdagen is besteld dat het dan de olgende dag aankomt. Kom het zaterdag aan? of moet ik wachten tot maandag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ja het komt zaterdag aan

Je vraag geeft het antwoord al. Je besteld op vrijdag (Dat is een werkdag) dus komt het de volgende dag aan

Dat kan je niet met zekerheid zeggen, vooral in deze drukke tijd. Vaak lukt het de bezorger wel, maar dan moet het artikel wél bij Bol.com vandaan komen. Is het op voorraad dan heb je het vaak de volgende dag in huis. Het gebeurt echter ook vaak dat je enkele dagen moet wachten...Bol.com verkoopt namelijk ook artikelen van tussenhandelaren en die moeten het dan natuurlijk ook meteen verzorgen....dat doen ze niet allemaal, is mijn ervaring. Het kan ook zomaar zo zijn dat Bol.com wel op tijd zijn zaakjes op orde heeft, maar het pakketje bij de bezorgdienst blijft liggen en die het niet redt om op tijd te bezorgen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100